مجوزها

اسکیپ زوم، مرجع بازی های گروهی بزرگسالان

اتاق فرار، لیزرتگ، سینما ترس، اتاق خشم، کافه بازی

سانــــــس یـــــــــــــاب

پرمخاطب‌ترین بازی‌ها

اتاق فرارهای تهران

شهر مورد نظر

سبک بازی

براساس

آخرین دیدگاه کاربران

بهار طاوسی تازه وارد

سینما وار (war)

درود وقت بخیر واقعا عالی بود اکت ها به موقع بود صدا و تصویر هم عالی بود خسته نباشید به شما و گروه خفنتون🤍🙏

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
محمد اصغری تازه وارد

لانه بابادوک

عالی بود خیلی ممنون از تیم عالی شون

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مریم مریم شیخی تازه وارد

خوف

خیلی عالی بود ترسناک خیلی خوش گذشت

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سنا حسن زاده تازه وارد

ادواردو

من اتاق فرار زیاد رفتم و اینجا رو واقعا دوست داشتم برخورد پرسنل عالی بود و خب من اینجارو یه بار دیگه هم اومده بودم و یه سری چیز های جدید به بازی اضافه شده بود اکتور ها هم خوب بودن اما به نظرم اکتور ها میتونن بیشتر بترسونن توی بک ها اما اگر اولین بارتونه که میاین یا اگه خیلی میتر سید پیشنهاد میکنم نیاین چون توی گروه ما یکی اولین بارش بود و خیلی هم می‌ترسید و خب اتفاق های خوبی نیوفتاد😍😅

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
ایلیا ستارپور تازه وارد

ناخدا جلال

عالی بود درسته نتونستیم بازی رو به پایان برسانیم ولی تجربه خوبی بود ممنون از اکتور های حرفه ای

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
ارین عباس ابادی نوپا

اسکیزوفرنی 2

خیلی بازی قویی بود واقعا عالی بوددد اکتا،رفتار پرسنل همه چی عالی بوددددد بهترین بازی بود واقعا

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فاطمه حیدریان تازه وارد

داوخش

بازی خیلی خفن بود واقعا لذت بردیم با اینکه ما ۳ تا اتاق رفتیم جلو انصراف دادیم واقعا عالی بود

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کوثر میرزایی تازه وارد

سجین (مشهد)

خیلی عالیو بینظیر بسیار هیجان انگیز بود. سپاس گزارم

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
عیضا م نوپا

دایانا

خیلی خفن بود مخصوص داستانش با بچه ها خیلی حال کردیم

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اسما رنجبر تازه وارد

روستای اجنه

باحال بود برای تنوع خوبه

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بهار طاوسی تازه وارد

سینما وار (war)

درود وقت بخیر واقعا عالی بود اکت ها به موقع بود صدا و تصویر هم عالی بود خسته نباشید به شما و گروه خفنتون🤍🙏

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
محمد اصغری تازه وارد

لانه بابادوک

عالی بود خیلی ممنون از تیم عالی شون

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مریم مریم شیخی تازه وارد

خوف

خیلی عالی بود ترسناک خیلی خوش گذشت

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سنا حسن زاده تازه وارد

ادواردو

من اتاق فرار زیاد رفتم و اینجا رو واقعا دوست داشتم برخورد پرسنل عالی بود و خب من اینجارو یه بار دیگه هم اومده بودم و یه سری چیز های جدید به بازی اضافه شده بود اکتور ها هم خوب بودن اما به نظرم اکتور ها میتونن بیشتر بترسونن توی بک ها اما اگر اولین بارتونه که میاین یا اگه خیلی میتر سید پیشنهاد میکنم نیاین چون توی گروه ما یکی اولین بارش بود و خیلی هم می‌ترسید و خب اتفاق های خوبی نیوفتاد😍😅

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
ایلیا ستارپور تازه وارد

ناخدا جلال

عالی بود درسته نتونستیم بازی رو به پایان برسانیم ولی تجربه خوبی بود ممنون از اکتور های حرفه ای

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
ارین عباس ابادی نوپا

اسکیزوفرنی 2

خیلی بازی قویی بود واقعا عالی بوددد اکتا،رفتار پرسنل همه چی عالی بوددددد بهترین بازی بود واقعا

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فاطمه حیدریان تازه وارد

داوخش

بازی خیلی خفن بود واقعا لذت بردیم با اینکه ما ۳ تا اتاق رفتیم جلو انصراف دادیم واقعا عالی بود

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کوثر میرزایی تازه وارد

سجین (مشهد)

خیلی عالیو بینظیر بسیار هیجان انگیز بود. سپاس گزارم

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
عیضا م نوپا

دایانا

خیلی خفن بود مخصوص داستانش با بچه ها خیلی حال کردیم

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اسما رنجبر تازه وارد

روستای اجنه

باحال بود برای تنوع خوبه

(0) رأی مثبت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کالکشن های محبوب کاربران

جدیدترین بازی‌ها

مجله بازی

محبوب ترین میزبان ها

اتاق فرار

سینماترس

لیزرتگ

بله
×

تخفیف اتاق فرار و تیم یابی در کانال و گروه «بله»

مشاهده کانال