شما پا به روستایی گذاشتید که سالهاست کسی جرات ورود به آن را نداشته؛ روستایی که مرز بین دنیای انسانها و اجنه را شکسته است.
حالا چیزی جز ترس در انتظارتان نیست
شایدم راهی برای بازگشت ، اگر هنوزم زمانی باقی مانده باشه.
حالا چیزی جز ترس در انتظارتان نیست
شایدم راهی برای بازگشت ، اگر هنوزم زمانی باقی مانده باشه.




نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 2208رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار روستای آل 2 از 2208 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
فاطمه رضایی فاطمه رضایی
تازه واردعالی بود واقعا ترسیدم
عالی بود واقعا ترسیدم
عالی بود
21 ساعت پیش
عرفان خدام
تازه واردعالی بود ترسناک و هیجان انگیز مرصی ممنون از تکاور اتاق فرار
عالی بود ترسناک و هیجان انگیز مرصی ممنون از تکاور اتاق فرار
عالی بود
21 ساعت پیش
عرفان جلالی
تازه واردبسیار عالی
بسیار عالی
عالی بود
24 ساعت پیش
رضا خزان
تازه واردبسیار عالی بود یکم معما ها سخت بود ولی اومدن راهنمایی کردن و تونستیم تمومش کنید خیلی عالی بود
بسیار عالی بود یکم معما ها سخت بود ولی اومدن راهنمایی کردن و تونستیم تمومش کنید خیلی عالی بود
عالی بود
1 روز پیش
علی لنگری
تازه واردروستای آل انصراف دادیم بعدش جنگل رو رزرو کردیم اونو هم انصراف دادیم
روستای آل انصراف دادیم بعدش جنگل رو رزرو کردیم اونو هم انصراف دادیم
عالی بود
4 روز پیش
علیرضا پناهی
تازه واردعالی بود در نیم ساعت دو بار رفتیم و انصراف دادیم در کل خوب بود
عالی بود در نیم ساعت دو بار رفتیم و انصراف دادیم در کل خوب بود
عالی بود
4 روز پیش
ارشک صباغی
تازه واردانصراف دادیم
انصراف دادیم
عالی بود
4 روز پیش
محمدامین بارانی
تازه واردخوب بود، توصیه میکنم حتماً خصوصاً اگر بار اولتون باشه، برخورد پرسنل هم واقعاً خوب بود یکی از دوستان هنوزم ترس به بدنش مونده، خسته نباشید میگیم بهتون.
خوب بود، توصیه میکنم حتماً خصوصاً اگر بار اولتون باشه، برخورد پرسنل هم واقعاً خوب بود یکی از دوستان هنوزم ترس به بدنش مونده، خسته نباشید میگیم بهتون.
عالی بود
4 روز پیش
آدرینا غفوری
تازه واردخیلی رفتار مجموعه عالی بود و اکتورها صدشونو گذاشتن ولی حقیقتا اونطور که انتظار داشتیم ترسناک نبود ولی خب سرو صدا کردیم و جیغ زدیم که روحیه اکتور ها بالا بره. خلاصه زیاد ترسناک نبود معما ها هم معمولی بود ولی رفتار مجموعه عالی بود
خیلی رفتار مجموعه عالی بود و اکتورها صدشونو گذاشتن ولی حقیقتا اونطور که انتظار داشتیم ترسناک نبود ولی خب سرو صدا کردیم و جیغ زدیم که روحیه اکتور ها بالا بره. خلاصه زیاد ترسناک نبود معما ها هم معمولی بود ولی رفتار مجموعه عالی بود
عالی بود
6 روز پیش
پاسخ مجموعه
سلام و عرض ادب شما اگه میخای انتظاراتت برآورده بشه 9نفر رو نباید میاوردین با خودتون 🌷
پاسخ مجموعه
سلام و عرض ادب شما اگه میخای انتظاراتت برآورده بشه 9نفر رو نباید میاوردین با خودتون 🌷
شیما سال افزون
تازه واردترسش خیلی بالا بود فضا سنگین ،فوق العاده ست برای کسانی که دنبال ترسن
ترسش خیلی بالا بود فضا سنگین ،فوق العاده ست برای کسانی که دنبال ترسن
عالی بود
6 روز پیش
مشاهده بیشتر