تقریبا همۀ قاتلهایی که وارد اتاق بازجویی میشن، از اینکه اصلا قصد کشتن مقتول رو نداشتن میگن و اصرار دارن که اون قتل، فقط و فقط یه اشتباه غیرعمدی بوده اما واقعیت چیز دیگهایه! توی این اتاقهای بازجویی، موجودات ترسناکی نشستن که نهتنها از جنایتی که انجام دادن، پشیمون نیستن، بلکه از اون کار لذت هم بردن و میبرن. جالبه بدونید که چنین موجوداتی که فقط ازنظر ظاهری شبیه به آدمها هستن، بارها و بارها گفتن که بهمحض بیرون اومدن از زندان، باز هم مردم رو میکشن. امیدوارم آدم بادلوجرئتی باشید آخه توی این مقاله قراره با ترسناک ترین قاتلان سریالی جهان آشنا بشید که بعضیهاشون حتی از گوشت جسد مقتول، غذا درست میکردن!