شما پا به روستایی گذاشتید که سالهاست کسی جرات ورود به آن را نداشته؛ روستایی که مرز بین دنیای انسانها و اجنه را شکسته است.
حالا چیزی جز ترس در انتظارتان نیست
شایدم راهی برای بازگشت ، اگر هنوزم زمانی باقی مانده باشه.
حالا چیزی جز ترس در انتظارتان نیست
شایدم راهی برای بازگشت ، اگر هنوزم زمانی باقی مانده باشه.




نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 2210رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار روستای آل 2 از 2210 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
ابوالفضل رضایی مقدم
نوپااکت ها عالی نور گیری به موقع بازی خوبی بود مپ تپ روستایی داشت پیشنهاد میشه حتما برین
اکت ها عالی نور گیری به موقع بازی خوبی بود مپ تپ روستایی داشت پیشنهاد میشه حتما برین
عالی بود
20 ساعت پیش
امیر جهان تیغ
نوپااکت عالی به موقع نور پردازی درست به موقع پیشنهاد میشه حتما
اکت عالی به موقع نور پردازی درست به موقع پیشنهاد میشه حتما
عالی بود
20 ساعت پیش
فاطمه رضایی فاطمه رضایی
تازه واردعالی بود واقعا ترسیدم
عالی بود واقعا ترسیدم
عالی بود
2 روز پیش
عرفان خدام
تازه واردعالی بود ترسناک و هیجان انگیز مرصی ممنون از تکاور اتاق فرار
عالی بود ترسناک و هیجان انگیز مرصی ممنون از تکاور اتاق فرار
عالی بود
2 روز پیش
عرفان جلالی
تازه واردبسیار عالی
بسیار عالی
عالی بود
2 روز پیش
رضا خزان
تازه واردبسیار عالی بود یکم معما ها سخت بود ولی اومدن راهنمایی کردن و تونستیم تمومش کنید خیلی عالی بود
بسیار عالی بود یکم معما ها سخت بود ولی اومدن راهنمایی کردن و تونستیم تمومش کنید خیلی عالی بود
عالی بود
2 روز پیش
علی لنگری
تازه واردروستای آل انصراف دادیم بعدش جنگل رو رزرو کردیم اونو هم انصراف دادیم
روستای آل انصراف دادیم بعدش جنگل رو رزرو کردیم اونو هم انصراف دادیم
عالی بود
5 روز پیش
علیرضا پناهی
تازه واردعالی بود در نیم ساعت دو بار رفتیم و انصراف دادیم در کل خوب بود
عالی بود در نیم ساعت دو بار رفتیم و انصراف دادیم در کل خوب بود
عالی بود
5 روز پیش
ارشک صباغی
تازه واردانصراف دادیم
انصراف دادیم
عالی بود
5 روز پیش
محمدامین بارانی
تازه واردخوب بود، توصیه میکنم حتماً خصوصاً اگر بار اولتون باشه، برخورد پرسنل هم واقعاً خوب بود یکی از دوستان هنوزم ترس به بدنش مونده، خسته نباشید میگیم بهتون.
خوب بود، توصیه میکنم حتماً خصوصاً اگر بار اولتون باشه، برخورد پرسنل هم واقعاً خوب بود یکی از دوستان هنوزم ترس به بدنش مونده، خسته نباشید میگیم بهتون.
عالی بود
5 روز پیش
مشاهده بیشتر