در دل طبیعت بکر کرمانشاه، شما و همراهانتون با یه گروه طبیعتگردی راهی سفر شدین. اما یه اشتباه کوچیک باعث میشه از گروه جدا بشین و راه رو گم کنین. سر از روستای شینه درمیارین؛ جایی که همه فکر میکنن سالهاست خالی از سکنهست، اما خیلی زود متوجه میشین که اینطور نیست. کسایی که از عشق به این روستا مونده بودن، حالا به موجوداتی تبدیل شدن که تحمل دیدن غریبهها رو ندارن و هر حرکتی ممکنه شما رو به خطر بندازه. این اتاق فرار ترسناک و هیجانانگیز شما رو وارد جایی میکنه که تنها راه زنده موندن، حل معماها و پیدا کردن راه فراره. آیا آمادهاین با تمام وجودتون تو این ماجرای پر از دلهره غرق بشین؟
اتاق فرار
5
صحنه . کرمانشاه
از
250,000
تومان




نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 1046رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار داوخش از 1046 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
فاطمه حیدریان
تازه واردبازی خیلی خفن بود واقعا لذت بردیم با اینکه ما ۳ تا اتاق رفتیم جلو انصراف دادیم واقعا عالی بود
بازی خیلی خفن بود واقعا لذت بردیم با اینکه ما ۳ تا اتاق رفتیم جلو انصراف دادیم واقعا عالی بود
عالی بود
7 ساعت پیش
بهناز سلیمانی
نوپاعالی بود بهترین اتاق فرار عمرم بود تعداد اکتور ها خیلی زیاد بود به همین خاطر یه جا هم از دست اکتور ها درامان نبودیم همه اکت ها معرکه بود مخصوصا فرار از دست اسلشر فضاسازی محشر بود معما ها هم عالی بود این اولین باری بود که تا این حد میترسیدم و همزمان آنقدر هیجان کار بالا بود که دوست نداشتیم تمام بشه. خداییش دم همه گرم عالی بود
عالی بود بهترین اتاق فرار عمرم بود تعداد اکتور ها خیلی زیاد بود به همین خاطر یه جا هم از دست اکتور ها درامان نبودیم همه اکت ها معرکه بود مخصوصا فرار از دست اسلشر فضاسازی محشر بود معما ها هم عالی بود این اولین باری بود که تا این ...
عالی بود
23 ساعت پیش
محمدرضا صادقی
تازه واردبازی گردانی وه اکت عالی بر خورد پرسنل عالی فضا سازی بسیار عالی ماهم انصراف دادیم و نتونستیم ادامه بدیم واقعا پیشنهاد میکنم ولی ناموصا دورد بر شرفتان
بازی گردانی وه اکت عالی بر خورد پرسنل عالی فضا سازی بسیار عالی ماهم انصراف دادیم و نتونستیم ادامه بدیم واقعا پیشنهاد میکنم ولی ناموصا دورد بر شرفتان
عالی بود
1 روز پیش
امیر عباس مهرابی
تازه واردخیلی خوش گذشت وایییی خیلی ترسناک بود واقعا قابل توصیف نبود انقد ترسناک بود که انصراف دادیم وه نتونستیم ادامه بدیم
خیلی خوش گذشت وایییی خیلی ترسناک بود واقعا قابل توصیف نبود انقد ترسناک بود که انصراف دادیم وه نتونستیم ادامه بدیم
عالی بود
2 روز پیش
حسین فرحبخش
تازه واردعالی بود واقعا همچی خوب بود دمتون گرم
عالی بود واقعا همچی خوب بود دمتون گرم
عالی بود
2 روز پیش
پوریا خدامی
با تجربهعالی بود بهترین یکی مان حالش خراب شد اما بچه های مجموعه هواشو داشتند عالی بود بیست 👍👍
عالی بود بهترین یکی مان حالش خراب شد اما بچه های مجموعه هواشو داشتند عالی بود بیست 👍👍
عالی بود
6 روز پیش
مبینا ّ
تازه وارداکتورا مهارت بالایی داشتن بازی خیلیی هیجان انگیز بود و پرسنل خیلی خوش برخورد بودن
اکتورا مهارت بالایی داشتن بازی خیلیی هیجان انگیز بود و پرسنل خیلی خوش برخورد بودن
عالی بود
6 روز پیش
علی حسینخانی
تازه واردواقعا عالی بود من اتاق فرار زیاد رفتم ولی این یکی هم تایمش زیاد بود و واقعا بک زدن هاش ترسناک بود
واقعا عالی بود من اتاق فرار زیاد رفتم ولی این یکی هم تایمش زیاد بود و واقعا بک زدن هاش ترسناک بود
عالی بود
1 هفته پیش
اسما نظری
تازه واردباحال بود
باحال بود
عالی بود
1 هفته پیش
رضا کاظمی شاد
نوپابازی خیلی قوی داشت بک سریع و پر چالش سناریو خیلی زیبا فضا با تهویه خیلی عالی کلا همه جوره خوب بود
بازی خیلی قوی داشت بک سریع و پر چالش سناریو خیلی زیبا فضا با تهویه خیلی عالی کلا همه جوره خوب بود
عالی بود
1 هفته پیش
مشاهده بیشتر