- اسکیزوفرنی1 (آنچه گذشت) : دو برادر به اسم کوهیار و سانیار که از بچگی عاشق فیلم ترسناک و فضاهای ترسناک بودن،متوجه میشن که چیزی به اسم اتاق فرار درست شده و مشتاق میشن که برن برای بازی،ولی هیچ کدوم هیجان و ترسی رو بهشون القا نکرد،تا اینکه خودشون تصمیم میگیرن که اتاق فراری بزنن که واقعا ترسناک باشه و آدرنالین زیادی داشته باشه.ملک رو اجاره میکنن و شروع به ساخت میکنن.اما آخرای کار به طرز عجیبی ناپدید میشن و تا مدتها کسی ازشون خبری نداره.همه متوجه میشن که کوهیار اسکیزوفرنی داشته و برادرشو اونجا زندانی کرده...
- اسکیزوفرنی2 (آپدیت) : کوهیار و سانیار بعد از پایان قرارداد ملک برج ساعت و با مداخله صاحب ملک مجبور میشن اونجارو ترک کنن. پس از 2 سال، همه جا پر میشه که دوباره هر دوی این برادرها اتاق فرار زدن و مدت ها روی بازی جدیدشون کار کردن.
سوال اصلی اینجاست که چرا این 2برادر بازهم با همدیگه اتاق فرار زدن؟
چرا سانیار پس از اون همه سختی و مشقتی که از دست کوهیار کشیده،بازهم حاضر شده این کارو انجام بده؟؟؟
آیا چیزی این وسط هست که ما نمیدونیم؟یعنی درست متوجه شدیم که کوهیار اسکیزوفرنی داشته؟؟
یا اینکه همه ما گول خوردیم و قضیه چیز دیگه ای بوده...
فهمیدن این موضوع و کشف اسرار این دو برادر با شما و تیمتون🏃♂️🏃♀️ ...
اتاق فرار
5
صحنه . کرمانشاه
از
250,000
تومان



نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 721رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار اسکیزوفرنی 2 از 721 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
ارین عباس ابادی
نوپاخیلی بازی قویی بود واقعا عالی بوددد اکتا،رفتار پرسنل همه چی عالی بوددددد بهترین بازی بود واقعا
خیلی بازی قویی بود واقعا عالی بوددد اکتا،رفتار پرسنل همه چی عالی بوددددد بهترین بازی بود واقعا
عالی بود
7 ساعت پیش
کسرا زادمنش
تازه وارددوستان پشتیبانی و اکتوران محترم درود به شرف تان عالی به همه
دوستان پشتیبانی و اکتوران محترم درود به شرف تان عالی به همه
عالی بود
1 روز پیش
امیر حسین پانیذ
تازه واردخیلی خوب بود عالییی بود خیلی هیجانش زیاده خیلی خیلی خوب بود صد در صد برین عالییی بود 😜
خیلی خوب بود عالییی بود خیلی هیجانش زیاده خیلی خیلی خوب بود صد در صد برین عالییی بود 😜
عالی بود
6 روز پیش
فاطمه طاها
تازه واردعالی خیلی ترسیدیم
عالی خیلی ترسیدیم
عالی بود
6 روز پیش
طاها نوروز زاده
تازه واردبازی خیلی خوبی بود حتما حتما حتما برین عالی بود
بازی خیلی خوبی بود حتما حتما حتما برین عالی بود
عالی بود
6 روز پیش
طاها جهان ارا
تازه واردخیلی عالی بود اصلا تو یه لول دیگست بقیه اتاق فرارها سوئتفاهمی بیشتر نیستن
خیلی عالی بود اصلا تو یه لول دیگست بقیه اتاق فرارها سوئتفاهمی بیشتر نیستن
عالی بود
6 روز پیش
طناز اکبری
تازه واردپرفکت نایسسس
پرفکت نایسسس
عالی بود
1 هفته پیش
حمیدرضا احمدی
تازه واردخیلی ترسناک بود واقعا پیشنهاد میدم با دکتر درگیر نشید😂
خیلی ترسناک بود واقعا پیشنهاد میدم با دکتر درگیر نشید😂
عالی بود
1 هفته پیش
روژان مرادی
تازه واردواقعا بازی عالی بود خیلی خوش گذشت همه چی عالی بود پیشنهاد میکنم بازی کنین
واقعا بازی عالی بود خیلی خوش گذشت همه چی عالی بود پیشنهاد میکنم بازی کنین
عالی بود
1 هفته پیش
سونیا مولودی
تازه واردما برای بار دوم اومدیم و بازم همون هیجان رو داشت ممنون از عوامل و پرسنل بازی
ما برای بار دوم اومدیم و بازم همون هیجان رو داشت ممنون از عوامل و پرسنل بازی
عالی بود
2 هفته پیش
مشاهده بیشتر