در دلِ سالن سینما، درست قبل از شروع فیلم، اجرای گمشدهی هری هودینی دوباره جان میگیرد.
بلیطهای ویژهای که خریدهاید، در واقع دعوتنامهی او به آخرین شعبده است.
میگویند هودینی تنها از یک قفس نتوانست بگریزد: مرگ.
اما امشب، صدای نفسکشیدنش از پشت پرده شنیده میشود.
و وقتی چراغها خاموش شوند… شما بخشی از اجرای ناتمام او خواهید شد.
بلیطهای ویژهای که خریدهاید، در واقع دعوتنامهی او به آخرین شعبده است.
میگویند هودینی تنها از یک قفس نتوانست بگریزد: مرگ.
اما امشب، صدای نفسکشیدنش از پشت پرده شنیده میشود.
و وقتی چراغها خاموش شوند… شما بخشی از اجرای ناتمام او خواهید شد.



نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 12رای
میانگین امتیاز
0.0
سینما ترس سینما وار (war) از 12 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
بهار طاوسی
تازه وارددرود وقت بخیر واقعا عالی بود اکت ها به موقع بود صدا و تصویر هم عالی بود خسته نباشید به شما و گروه خفنتون🤍🙏
درود وقت بخیر واقعا عالی بود اکت ها به موقع بود صدا و تصویر هم عالی بود خسته نباشید به شما و گروه خفنتون🤍🙏
عالی بود
6 ساعت پیش
مجموعه اسپیناس فرکانس مرگ
مجموعه داراز رفتار پرسنل گرفته تا فضا سازی اکت متناسب به فیلم سیستم تهویه مناسب همه چیز عالی و بی نظیر
از رفتار پرسنل گرفته تا فضا سازی اکت متناسب به فیلم سیستم تهویه مناسب همه چیز عالی و بی نظیر
عالی بود
4 روز پیش
مهدی محمدی
با تجربهخب اول از همه اینکه نور پردازی عالی بود اکت ها عالی حتما پیشنهاد میکنم که برید و اینکه خیلی ممنونم از گروه پر انرژیتون
خب اول از همه اینکه نور پردازی عالی بود اکت ها عالی حتما پیشنهاد میکنم که برید و اینکه خیلی ممنونم از گروه پر انرژیتون
عالی بود
4 روز پیش
امیر کریم زاده
با تجربه"سینما وار" یه تجربهی فوقالعاده بود با فضاسازی عالی، اکتهای خفن، کاملا مرتبط با فیلم و ترسناک. خسته نباشید میگم به تیم "سینما وار" و ازشون تشکر میکنم...
"سینما وار" یه تجربهی فوقالعاده بود با فضاسازی عالی، اکتهای خفن، کاملا مرتبط با فیلم و ترسناک. خسته نباشید میگم به تیم "سینما وار" و ازشون تشکر میکنم...
عالی بود
2 هفته پیش
کیمیا شاطری
تازه واردبینظیر بودید همه چی عالی بود واقعا ترسیدیم خسته نباشید دمتون گرم
بینظیر بودید همه چی عالی بود واقعا ترسیدیم خسته نباشید دمتون گرم
عالی بود
2 هفته پیش
ویدا حریری
با تجربهبرای اولین بار تجربه سینما ترس رو داشتیم و واقعا خیلی راضی بودیم. اکتها عالی و خیلی خوب با فیلم هماهنگ بودن .فضای سینما جذاب و سیستم تهویه و خنک کننده هم خیلی خوب بود حتما پیشنهاد میشه
برای اولین بار تجربه سینما ترس رو داشتیم و واقعا خیلی راضی بودیم. اکتها عالی و خیلی خوب با فیلم هماهنگ بودن .فضای سینما جذاب و سیستم تهویه و خنک کننده هم خیلی خوب بود حتما پیشنهاد میشه
عالی بود
2 هفته پیش
ماهی رضایی
تازه واردخیلی خوب بود مرسی از تجربه ای که برامون درست کردید :)
خیلی خوب بود مرسی از تجربه ای که برامون درست کردید :)
عالی بود
1 ماه پیش
فاطیما غلامی
تازه واردعالی بوددددددد
عالی بوددددددد
عالی بود
1 ماه پیش
ستایش عظیم اخروی
تازه واردحاجی خیلی خفن ما دلقک مزرعه رفتیم 🤗
حاجی خیلی خفن ما دلقک مزرعه رفتیم 🤗
عالی بود
1 ماه پیش
علی کریمی
با تجربهخیلی عالی بود و یک تجربه جدید و متفاوت
خیلی عالی بود و یک تجربه جدید و متفاوت
عالی بود
1 ماه پیش
مشاهده بیشتر