نتیجه طمع، این صفت خانمان سوز، میشه زندگی عمو مراد. پیرمرد درستکاری که یک عمر جز امانت داری و پرهیزگاری و قناعت دست به کاری نزد ولی پسرانش … اگر نامه به دستتون رسیده و بازش کردین یعنی الان انتهای اون کوچه بن بست ایستادین و دارید به اون در سفید رنگ لعنتی نگاه میکنید و دقیقا همین لحظه آخرین صدای زندگیتونو میشنوین و تمام ماجرا شروع میشه … اتاق فرار آزور به معنای طمع رفتاری که دوری از آن در بسیاری از آموزه های دینی و اخلاقی به آن اشاره شده، محصول جدید خانه معما در ژانر ترس و وحشت با بهره گیری از آموزه های اخلاقی مبنی بر دوری از طمع و عواقب ناشی از آن طراحی و اجرا شده است، لذا شرکت خانه معما پیرو رسالت اهداف خود جهت پرداختن به این مسئله در قالب بازی، آزور را طراحی کرده است.
اتاق فرار
4.97
باجک یک . قم
از
195,000
تومان



نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 180رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار آزور از 180 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
احمد عزت نشان
تازه واردسلام همه چی خوب بود
سلام همه چی خوب بود
عالی بود
1 هفته پیش
زهرا جمالی
نوپاخوب بود برخورد اکتور عالی بود. ممنون از مجموعه خوبتون
خوب بود برخورد اکتور عالی بود. ممنون از مجموعه خوبتون
عالی بود
1 هفته پیش
محمد جمالی
با تجربهخیلی عالی بود دم عمو مراد و مستر گیم گرم🙏🏼✌🏼
خیلی عالی بود دم عمو مراد و مستر گیم گرم🙏🏼✌🏼
عالی بود
1 هفته پیش
حسین تباوار
تازه واردبسیار مرگ بار و ترسناک ما یه نفر انصرافی داد یه نفرمونم 🙈💦عمو مراد باحال بود اکتورا زیاد بودن و بشدت ترسناک خیلی چسبید خانم هم خیلی خوب بودن خیلی خیلی حال داد
بسیار مرگ بار و ترسناک ما یه نفر انصرافی داد یه نفرمونم 🙈💦عمو مراد باحال بود اکتورا زیاد بودن و بشدت ترسناک خیلی چسبید خانم هم خیلی خوب بودن خیلی خیلی حال داد
عالی بود
1 هفته پیش
امیر حسین عباسی
تازه واردخوب بود فقط اجباری برای اینکه یک بزنیم یه کم بد بود. شخصیت ها خیلی زیبا تئاتر زیبا بود.
خوب بود فقط اجباری برای اینکه یک بزنیم یه کم بد بود. شخصیت ها خیلی زیبا تئاتر زیبا بود.
عالی بود
1 هفته پیش
سهیل نجفی
نوپاسلام خسته نباشید بچه های پشت صحنه اکتور ها عالی عمو مراد عالی بود برخورد پرسنل عالی بود ممنون میشم تجربه کنید
سلام خسته نباشید بچه های پشت صحنه اکتور ها عالی عمو مراد عالی بود برخورد پرسنل عالی بود ممنون میشم تجربه کنید
عالی بود
2 هفته پیش
امیر علی غلامی
نوپاکلن خوب بود نظری ندارم دربارش بعد ترس زیادی نداشت فقط معما بود پایان بندی باحالی داشت خوب بود مرسی اکتور ها تلاششون رو کردن ولی خوب بود زیاد ترسناک نبود
کلن خوب بود نظری ندارم دربارش بعد ترس زیادی نداشت فقط معما بود پایان بندی باحالی داشت خوب بود مرسی اکتور ها تلاششون رو کردن ولی خوب بود زیاد ترسناک نبود
عالی بود
2 هفته پیش
ایلیا محتشم راد
با تجربهخیلی بازی عاااالی بود من بار سوم بود که رفتم همچنان هم عالی ممنون از مجموعه خانه معما♥️
خیلی بازی عاااالی بود من بار سوم بود که رفتم همچنان هم عالی ممنون از مجموعه خانه معما♥️
عالی بود
2 هفته پیش
محسن صادقی محسن صادقی نسب
تازه واردبازی خیلی جالب بود به ما که خیلی خوش گذشت شما هم تجربه کنید
بازی خیلی جالب بود به ما که خیلی خوش گذشت شما هم تجربه کنید
عالی بود
2 هفته پیش
رها اسماعیلی
نوپاعالی بود اکتور ها محترمانه رفتار میکردن و سناریوی بازی هم جالب بود
عالی بود اکتور ها محترمانه رفتار میکردن و سناریوی بازی هم جالب بود
عالی بود
3 هفته پیش
مشاهده بیشتر