در سومین اتاق فرار از مجموعهٔ محبوب Night Knight، میریم داخل ذهن یک نویسندهٔ واقعی که دیگه نمیتونه فرق بین داستان و جنایت واقعی رو تشخیص بده.
اینجا اسمش دیپارچره . باید خیلی دقیق بشید، همهچیز رو زیر و رو کنید، یادداشتهای عجیب نویسنده رو بخونید، رمزها رو پیدا کنید و بفهمید کدوم قسمت از نوشتههاش فقط تخیل بوده و کدوم قسمت… واقعاً یه قتل رو پنهان کرده.
اتاق کاملاً بر اساس یک ماجرای واقعی ساخته شده:
دستنوشتههای مرموز روی دیوارها
صدای واقعی یه تماس تلفنی که همهچیز از اونجا شروع میشه
و یه فضای چندطبقه که حس میکنی داری قدم به قدم از خونهٔ این نویسندهٔ آشوبزده خارج میشی
از طبقهای که فقط مینوشت شروع میکنی، بعد میری به طبقهای که جنایت اتفاق افتاده، و در نهایت باید راه خروج رو پیدا کنی.
آمادهاید برید توی تاریکترین گوشههای ذهن یه نویسنده؟



نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 698رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار دیپارچر از 698 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
رادین شَوَندی
تازه واردعالی بود، ترس به شدت زیاد ،دکور ،سناریو و اتاق ها عالی بود.
عالی بود، ترس به شدت زیاد ،دکور ،سناریو و اتاق ها عالی بود.
عالی بود
6 ساعت پیش
علیرضا غنی پور
تازه واردواقعا بازی جذاب در عین حال ترسناک با ی مپ عالی و اکتور های حرفه ای پیشنهاد میکنم حتما برای یبار امتحان کنید ما با اکیپمون ۹۰تا اتاق رفتیم ولی این ی چیزه دیگ بود مرسی از مجموعه اتون.
واقعا بازی جذاب در عین حال ترسناک با ی مپ عالی و اکتور های حرفه ای پیشنهاد میکنم حتما برای یبار امتحان کنید ما با اکیپمون ۹۰تا اتاق رفتیم ولی این ی چیزه دیگ بود مرسی از مجموعه اتون.
عالی بود
1 روز پیش
امیر کاظم نیا
تازه واردعالی بود دستتون درد نکنه همه تو عمرم چنین هیجانی رو تجربه نکرده بودم
عالی بود دستتون درد نکنه همه تو عمرم چنین هیجانی رو تجربه نکرده بودم
عالی بود
1 روز پیش
مبین رسولی فر
تازه واردخوب بود. بازی اکتورها عالی بود.
خوب بود. بازی اکتورها عالی بود.
عالی بود
2 روز پیش
پاسخ مجموعه
ممنون از شما خوشحالیم که بهتون خوش گذشت 🌹
پاسخ مجموعه
ممنون از شما خوشحالیم که بهتون خوش گذشت 🌹
مهدی ابراهیمی
نوپاذهن مشوش و به هم ریخته ای داره نویسنده بدبین داستان فقط شانس بیارید گیر نیفتید
ذهن مشوش و به هم ریخته ای داره نویسنده بدبین داستان فقط شانس بیارید گیر نیفتید
عالی بود
5 روز پیش
پاسخ مجموعه
به شدت موافقم 😅🤣
پاسخ مجموعه
به شدت موافقم 😅🤣
مهدی ال یاسین
تازه واردانقد ترسبدم که نمیتونم نظر بدممم عالی بود ممنون
انقد ترسبدم که نمیتونم نظر بدممم عالی بود ممنون
عالی بود
1 هفته پیش
پاسخ مجموعه
چه خووووب.. 😂🤣
پاسخ مجموعه
چه خووووب.. 😂🤣
علی محمدی
نوپاجز واقعا بهترین تجربه هام بود مپ فوق العاده ترس عالی. گیم مستر خوش رفتار و حرفه ای همه جوره عالی بود
جز واقعا بهترین تجربه هام بود مپ فوق العاده ترس عالی. گیم مستر خوش رفتار و حرفه ای همه جوره عالی بود
عالی بود
2 هفته پیش
سپهر نبوی
با تجربهسلام امروز مهمان بازی دیپارچر بودیم شروع جذاب و دوست داشتنی داشت تئاتر های بی نظیر و جذاب اکت ترس های بشدت خوب مپ بازی واقعا بزرگ بود و دکور و فاض سازی عالی و معما های قابل حل ویلیام و ریچارد حرف نداشتن تعامل های بشدت جذاب بک های طولانی و بشدت ترسناک جزو تاپام شد حتما پیشنهاد میشه با تشکر از عوامل بازی دیپارچر ❤️
سلام امروز مهمان بازی دیپارچر بودیم شروع جذاب و دوست داشتنی داشت تئاتر های بی نظیر و جذاب اکت ترس های بشدت خوب مپ بازی واقعا بزرگ بود و دکور و فاض سازی عالی و معما های قابل حل ویلیام و ریچارد حرف نداشتن تعامل های بشدت ج...
عالی بود
2 هفته پیش
اریان کریمی
با تجربهممنون از بازیتون بخوام از فضاسازی بگم بازی کاملا وایب سناریو رو منتقل میکرد از نظر خلاقیت واقعا بازی جدیدی بود و من حداقل مثل شو ندیدم کیفیت معما ها به شدت بالا بود و خلاقیت و تازگی معما ها به شدت بالا بود و معما ها قابل فهم بود و هیچ مشکلی نداشت و تئاتر های بازی به شدت جذاب بود بخوام از اکتور ها بگم اکت ها به شدت بجا بود هیچ باگی نداشت ترس به شدت بالا بود و هیجان بازی خیلییییییییی خوبببببب بودددد و پرسنلی به شدت خوش برخورد و محترم ممنون از مجموعه نایت نایت مخصوصا دوستان عزیز بازی دیپارچر به شدت تجربه خفنی بود
ممنون از بازیتون بخوام از فضاسازی بگم بازی کاملا وایب سناریو رو منتقل میکرد از نظر خلاقیت واقعا بازی جدیدی بود و من حداقل مثل شو ندیدم کیفیت معما ها به شدت بالا بود و خلاقیت و تازگی معما ها به شدت بالا بود و معما ها قابل فهم بود و هیچ مشکلی نداشت و تئاتر های بازی به شدت جذاب بود بخوام از اکتور ها بگم اکت ها به شدت بجا بود هیچ باگی نداشت ترس به شدت بالا بود و...
عالی بود
2 هفته پیش
مهراد لطیفی مهراد لطیفی
تازه واردعالی بود خیلی لذت بردیم . فضاسازی بی نظیر . تئاتر های جذاب خیلی زیبا بود .دکور عالی . معماها جذاب خفن . ترس خیلی بالا بک های طولانی ریچارد و ویلیام عالی بودن . بهترین تعامل عمرم بود . مپ بزرگ . سیستم تهویه عالی . برخورد پرسنل خیلی صمیمانه تو مجموعشون همه چی دارن . ما بعدش لیزرتگ هم بازی کردیم . خیلی جذاب بود . ۲ نفر از تیممون از ترس انصراف دادن . وای وای از اسلشر نگم که نابودمون کرد . خیلی چسبید . بخدا این بازی رتبه یک کرجه . رو دستش نیست . مرسی از همه ی عوامل بازی دیپارچر❤️❤️ به امید بهترین ها برای شما
عالی بود خیلی لذت بردیم . فضاسازی بی نظیر . تئاتر های جذاب خیلی زیبا بود .دکور عالی . معماها جذاب خفن . ترس خیلی بالا بک های طولانی ریچارد و ویلیام عالی بودن . بهترین تعامل عمرم بود . مپ بزرگ . سیستم تهویه عالی . برخورد پرسنل خیلی صمیمانه تو مجموعشون همه چی دارن . ما بعدش لیزرتگ هم بازی کردیم . خیلی جذاب بود . ۲ نفر از تیممون از ترس انصراف دادن . وای وا...
عالی بود
2 هفته پیش
مشاهده بیشتر