چند وقتی میشه که هیچ خبری از عموی بزرگ خانواده ندارید؛ تصمیم گرفتید به روستای اون برید تا از حالش با خبر بشید...
از 160,000 تومان
انتخاب شما
اتاق فرار روستای ساکت
اتاق فرار
روستای ساکت
لوکیشن
عمار یاسر.قم
ژانر
ترسناک ماورایی.درام.کمدی
ظرفیت
4 تا 8 نفر
مدت سانس
90دقیقه
میزان سختی
متوسط
مناسب سن
16+
امتیاز
0.0
نظرات
0
رضایت
%0.00
خرید
+ 0
از160,000تومان
امتیاز
0.0
نظرات
0
رضایت
0.00%
خرید
+0
مشخصات
معرفی بازی
امکانات
آدرس
قم، ۵۵ متری عمار یاسر، بین کوچه ۲۵ و ۲۷
میزبان
Sky

توضیحات
سناریو
سلام من اکبرم. چند روزی میشه که هیچ صدایی از محلمون نمیاد، منم که بعد از اون اتفاق دیگه پاهامو حس نمیکنم،بگذریم راستی اون اتفاق ........
توضیحات لازم به مطالعه قبل از رزرو
- به دستور اداره محترم اماکن جهت شرکت در این بازی حتما می بایست یا تک جنسیتی باشید ( خانم یا آقا ) یا در صورت خانوادگی بودن با ارائه مدرک محرمیت ( هر خانم همراه با یک محرم با ارائه اصل مدرک شناسایی شناسنامه ) حضور داشته باشید، درصورت عدم رعایت این بند و حضور در محل، ضمن کنسل شدن سانس، بیعانه عودت داده نمی شود و از پذیرش شما جلوگیری خواهد شد.
- از ورود افراد در شرایط غیرطبیعی (در صورت مصرف روانگردان، مواد مخدر و مشروبات الکلی) جلوگیری میشود.
- ورود افراد با شرایط و بیماریهای خاص مثل بیماری قلبی و تنفسی شدید و خانمهای باردار ممنوع است.
- لطفا سر ساعت رزروشده، در لوکیشن مجموعه حضور داشته باشید.
- از ایجاد سروصدا در محل خودداری کنید و به محض تکمیل شدن گروه با شمارۀ ذکر شده در پیامک (SMS) تماس بگیرید.
- برخورد از هر نوع چه توهین لفظی، چه برخورد فیزیکی با اکتور موجب قطع بازی برای شما خواهد شد.
- بهدلیل وجود چالشهای فیزیکی متنوع دکور و شرایط خاص بازی ترجیحا با لباس راحت برای بازی حاضر شوید.
- در صورت تاخیر بیش از 20دقیقه، با احترام سانس شما لغو و هزینۀ پیشپرداخت عودت داده نمیشود.


نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 225رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار روستای ساکت از 225 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
حسینا موسوی
نوپاواقعا اتاق فرار عالی ای بود من تجربه ی اولم بود که میرفتم و به نظرم با یکی از بهترینهای قم شروع کردم اکتور ها عالی و رفتار پرسنل محشر بود و خیلی با صبر و حوصله بودند ما وقت کم آوردیم و نتونستیم تموم کنیم و دوباره رفتیم و هر دو بار عالی بود از همه بهتر عمو اکبر بود معما ها هم خلاقانه و نه آسون و نه سخت بود دکور هم دقیقا مثل یک روستا بود به فکر همه چی بودند و همه چی طبق استاندارد بود و پیشنهاد می کنم یه بار حتما برید و سطح کمدی رو سه بذارید👍🏻
واقعا اتاق فرار عالی ای بود من تجربه ی اولم بود که میرفتم و به نظرم با یکی از بهترینهای قم شروع کردم اکتور ها عالی و رفتار پرسنل محشر بود و خیلی با صبر و حوصله بودند ما وقت کم آوردیم و نتونستیم تموم کنیم و دوباره رفتیم و هر دو بار عالی بود از همه بهتر عمو اکبر بود معما ها هم خلاقانه و نه آسون و نه سخت بود دکو...
عالی بود
1 روز پیش
زینب موسوی
نوپاعالییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییییییییییییییییییییییی
عالی بود
4 روز پیش
امیرپارسا اصفهانی
تازه واردبی نظیر، اکتور ها فوق العاده ، معما ها فوق العاده ، همه چی خوب بود ما هم کلی ترسیدیم هم کلی خندیدیم ، دمشون گرم واقعا
بی نظیر، اکتور ها فوق العاده ، معما ها فوق العاده ، همه چی خوب بود ما هم کلی ترسیدیم هم کلی خندیدیم ، دمشون گرم واقعا
عالی بود
6 روز پیش
کیمیا صادقی
تازه واردمن دفعه اول بود اتاق فرار میرفتم واقعا عالی بود هم ترسش خیلی ترسناک بود با وجود یکی دوتا اکتور هنر میخواد ترسوندن و هم کمدین بود و بازی عمو عالی بود محیطش خاکی طور هست و اینکه تو تابستون هم گرمه هم هوا نیست احساس خفگی دست میداد و سطح حل معماهاش واقعا سخت بود و خوبی دیگ این بود ک ب انتخاب خودمون میفرستادیم تنها بک برن اجباری در کار نبود مرسی از تیم خوبتون اخرشم کلی با عمو گپ زدیم عالی بودی عمو اکبر
من دفعه اول بود اتاق فرار میرفتم واقعا عالی بود هم ترسش خیلی ترسناک بود با وجود یکی دوتا اکتور هنر میخواد ترسوندن و هم کمدین بود و بازی عمو عالی بود محیطش خاکی طور هست و اینکه تو تابستون هم گرمه هم هوا نیست احساس خفگی دست میداد و سطح حل معماهاش واقعا سخت بود و خوبی دیگ این بود ک ...
عالی بود
6 روز پیش
محمد اذربایجانی
با تجربهبه صورت کلی خوب بود و به ما خوش گذشت ممنون به عوامل بازی. اکتور و اکتاش و حتی کمدی بازی هم به اندازه بود... برخورد پرسنل عالی بود.. فقط تم روستاییش تکراری هست، حداقل برای من تکراری بود نواوری و خلاقیت خاصی تو طراحی دکورش نبود... معماهاش هم به نظرم کم بودن ..
به صورت کلی خوب بود و به ما خوش گذشت ممنون به عوامل بازی. اکتور و اکتاش و حتی کمدی بازی هم به اندازه بود... برخورد پرسنل عالی بود.. فقط تم روستاییش تکراری هست، حداقل برای من تکراری...
خوب بود
6 روز پیش
نازنین امانی
تازه واردعالی بوووود مخصوصا عمو اکبر 😂 و اکتور خیلی خوبی هم داشتن و معماهای خیلی قشنگ و خلاقی داشتن واقعا مرسی از زحماتتون ❤️❤️
عالی بوووود مخصوصا عمو اکبر 😂 و اکتور خیلی خوبی هم داشتن و معماهای خیلی قشنگ و خلاقی داشتن واقعا مرسی از زحماتتون ❤️❤️
عالی بود
1 هفته پیش
احمدرضا حسینی
تازه واردعالی تجربه باحال و خفن
عالی تجربه باحال و خفن
عالی بود
1 هفته پیش
صادقی ستاره
تازه واردوای نگم براتون از نوردهی خفن و اکت قشنگ و درام باور پذیرشون طوری که اشک خود اکتور دراومد حتما تجربه کنید
وای نگم براتون از نوردهی خفن و اکت قشنگ و درام باور پذیرشون طوری که اشک خود اکتور دراومد حتما تجربه کنید
عالی بود
1 هفته پیش
امیر علی غلامی
نوپاعالی بود خیلی ممنون از اکتور ها خسته نباشید میگم خسته نباشید میگم به عمو اکبر
عالی بود خیلی ممنون از اکتور ها خسته نباشید میگم خسته نباشید میگم به عمو اکبر
عالی بود
2 هفته پیش
سهیل نجفی
نوپاسلام ممنون از عوامل روستای ساکت عالی بود ممنونم اکتور ها عالی گیمستر عالی بود خلاصه یک بار تجربه کنید عالی بودمرسی
سلام ممنون از عوامل روستای ساکت عالی بود ممنونم اکتور ها عالی گیمستر عالی بود خلاصه یک بار تجربه کنید عالی بودمرسی
عالی بود
2 هفته پیش
مشاهده بیشتر