پلیرها در اسکیپ روم زاده شیطان در مپ روستایی بازی میکنند. روستای موری اسم روستایی است که پلیرها وارد آن میشوند و قصد دارند به یکی از آشنایان قدیمیشان سر بزنند. اسم این فامیل دور «سودا»ست ولی گروه پلیرها اخبار خوبی از او نمیشنوند. رسالت گروه بازیکنان این است که از صحتوسقم این خبرها اطلاع پیدا کنند. درجه سختی معماهای این بازی 2 از 4 بوده که امکان تجربه آن را حتی برای پلیراولیها هم ممکن ساخته است. با توجه به مپ روستایی و احتمال کثیف یا پاره شدن لباس پلیرها، بهتر است که لباس راحتی را بپوشند که زیاد دوستش ندارند. بازی زاده شیطان مناسب پلیرهایی است که از بازیهای ژانر ترسناک لذت میبرند.
اتاق فرار
4.88
خواجه نظام الملک . اصفهان
از
380,000
تومان






نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 485رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار زاده شیطان از 485 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
رضا فخاریان
تازه واردعالی بود
عالی بود
عالی بود
2 روز پیش
هادی خانی
تازه واردعالی
عالی
عالی بود
2 روز پیش
سجاد قاسمی
تازه وارداتاق فرارخوب بود ولی زیاد ترسناک نبوداکتورهاش خوب بود
اتاق فرارخوب بود ولی زیاد ترسناک نبوداکتورهاش خوب بود
عالی بود
1 هفته پیش
علیرضا حاجیان
تازه وارداکت ترس یک واقعا عالی بود تائر خیلی خوب بود
اکت ترس یک واقعا عالی بود تائر خیلی خوب بود
عالی بود
1 هفته پیش
امیرعلی شفیعی
تازه واردبازی عالی بود
بازی عالی بود
عالی بود
1 هفته پیش
محمد مهدی عباسی
تازه واردعالی بود فقط ترجیحا اکیپتون چنتا پسر داشته باشه تا بتونن راحت تر شوخی لفظی کنن . اکت ها بشدت خوب بود.
عالی بود فقط ترجیحا اکیپتون چنتا پسر داشته باشه تا بتونن راحت تر شوخی لفظی کنن . اکت ها بشدت خوب بود.
عالی بود
2 هفته پیش
مهدی رادانان
تازه واردبسیار عالی تئاتر عالی لوکیشن خوب بازیگران عالی
بسیار عالی تئاتر عالی لوکیشن خوب بازیگران عالی
عالی بود
2 هفته پیش
رضا منصوری
تازه وارددکور عالی بود اکتور عالی بود ترسناک
دکور عالی بود اکتور عالی بود ترسناک
عالی بود
2 هفته پیش
محمدرضا اقاجانیان
تازه واردبازی جذابی و موضوع باحالی داشت خیلی دکور قشنگی داشت حتما امتحان کنید
بازی جذابی و موضوع باحالی داشت خیلی دکور قشنگی داشت حتما امتحان کنید
عالی بود
2 هفته پیش
ابوالفضل ایوبی
تازه واردسناریو و داستان خوب بود ولی بازی اکتور ها ضعیف گریم سطح پایین بود فضا سازی هم خوب بود در کل از ده من ۵ میدم
سناریو و داستان خوب بود ولی بازی اکتور ها ضعیف گریم سطح پایین بود فضا سازی هم خوب بود در کل از ده من ۵ میدم
خوب بود
2 هفته پیش
مشاهده بیشتر