یک تجربه ای که تاحالا نداشتین و قراره برای اولین بار باهاش روبرو بشید! قراره وارد یک شهر بشید با یک فضاسازی بینظیر تاریخی!
در دوران حکومت احمد شاه قاجار در شهر ری کودکانی ربوده شده اند و مردم شهر در ترس و نگرانی به سر میبرند. هرکس به هرشخص مشکوکی تهمت میزند و مسبب این کودک ربایی ها میداند، برخی به قصاب برخی به اشرار تعدادی به خرافات و اجنه، تعدادی به اجنبی ها و سفارت و ...
اما بخاطر سابقه ی بد شک اصلی بر روی حکومت است، پس حکومت قاجار برای تبریه خود و خاتمه بخشیدن به این اتفاقات شما ماموران خفیه (جاسوس) را نیمه شب به صورت مخفیانه به شهر ری روانه میکند تا به یک اسم برسید !
شما مامورید و معذور !
در دوران حکومت احمد شاه قاجار در شهر ری کودکانی ربوده شده اند و مردم شهر در ترس و نگرانی به سر میبرند. هرکس به هرشخص مشکوکی تهمت میزند و مسبب این کودک ربایی ها میداند، برخی به قصاب برخی به اشرار تعدادی به خرافات و اجنه، تعدادی به اجنبی ها و سفارت و ...
اما بخاطر سابقه ی بد شک اصلی بر روی حکومت است، پس حکومت قاجار برای تبریه خود و خاتمه بخشیدن به این اتفاقات شما ماموران خفیه (جاسوس) را نیمه شب به صورت مخفیانه به شهر ری روانه میکند تا به یک اسم برسید !
شما مامورید و معذور !




نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 234رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار نحس قجری از 234 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
ارمین باجولوند
تازه واردخیلی ترسناک بود حال کردیم
خیلی ترسناک بود حال کردیم
عالی بود
5 ساعت پیش
عرشیا ریاضی
تازه واردعالییی بود حتما پیشنهاد میشه
عالییی بود حتما پیشنهاد میشه
عالی بود
1 روز پیش
امیر خودسیانی
تازه واردخیلی بازی خوب بود از ترس خوبی برخوردار بود اما معماهاشون خیلی سخت بود اکتور ها عالیییی بودن با تشکر ویژه از عمو باقر 😂😂
خیلی بازی خوب بود از ترس خوبی برخوردار بود اما معماهاشون خیلی سخت بود اکتور ها عالیییی بودن با تشکر ویژه از عمو باقر 😂😂
عالی بود
2 روز پیش
انیتا تلخه کار
تازه واردهمه چی عالییی بود و واقعا ترسناک
همه چی عالییی بود و واقعا ترسناک
عالی بود
2 روز پیش
مهرشاد قلی پور
تازه واردعالی بود
عالی بود
عالی بود
2 روز پیش
محمد یسلیانی
تازه واردعالییی بود ... به خودم
عالییی بود ... به خودم
عالی بود
2 روز پیش
مهدیه عبداللهی
نوپاخیلی عالی بود، حتما امتحان کنید👌🏼
خیلی عالی بود، حتما امتحان کنید👌🏼
عالی بود
4 روز پیش
شهاب میرزایی
نوپادر یک کلام قوی و درجه یک محیط بزرگ ، اکت های ترس جدید و خلاقانه ،تم هیجانی عالی ،گریم قوی هرچی بگم کم گفتم بماند که تیم ما دیر رسید و قبلش زنگ زدیم و هماهنگ کردیم و بزرگواری کردن با اینکه دیر رسیدیم ولی سانس رو کامل برامون اجراش کردن مرسی از تیم خوبتون❤️
در یک کلام قوی و درجه یک محیط بزرگ ، اکت های ترس جدید و خلاقانه ،تم هیجانی عالی ،گریم قوی هرچی بگم کم گفتم بماند که تیم ما دیر رسید و قبلش زنگ زدیم و هماهنگ کردیم و بزرگواری کرد...
عالی بود
5 روز پیش
بردیا سرداری
نوپاهمچی عالی اکت و فضا غالی بود
همچی عالی اکت و فضا غالی بود
عالی بود
5 روز پیش
پرنیا توکلی
تازه واردخیلی خوب بود واقعا تجربه عالی بود با دوستانم و رفتار اکتور و بقیه عوامل عالی بود ممنون
خیلی خوب بود واقعا تجربه عالی بود با دوستانم و رفتار اکتور و بقیه عوامل عالی بود ممنون
عالی بود
6 روز پیش
مشاهده بیشتر